Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja 


Opredelitev pojmov

Ponudnik je podjetje:

OPREMA CENTER d.o.o.
Topniška ulica 5
1000 Ljubljana
Davčna št.: SI 25627546

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec. 
Spletna ponudba je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

 

Prijava

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika OpremaCenter d.o.o, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1. Identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra).
2. Kontaktni naslov, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).
3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
4. Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku).
5. Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave).
6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
7. Za morebitne napake v tekstu ali slikovnem materialu podjetje, ne odgovarja!
8. Način plačila in dostave. 
9. Časovno veljavnost ponudbe.
10. Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi informacije o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.
11. Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Naročanje in dostava

Naročanja  produkta, ki je prilagojen kupčevi želji se naročanje opravi v poslovalnici ponudnika, kasnejše vračilo naročenega in dostavljenega blaga ni možno. Kupec mora pred plačilom biti seznanjen z naročenimi produkti, ko ugotovi ustreznost produkta opravi plačilo željenega produkta.

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Vračilo naročenega izdelka je možna z predhodno odobritvijo ponudnika. Vračilo kupec izvede na svoje stroške  v nepoškodovani originalni embalaži izdelka, ki kaže videz novega, neuporabnega izdelka.

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, drugačen produkt ali če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom ter poškodbe originalne embalaže, se obrnite na  ponudnika-prodajalca, ki je organiziral dostavo naročenih izdelkov pri pogodbeniku, ki dostav in naročene izdelke. Vse spremne dokumente kot je dobavnica, račun, garancijski list, navodila uporabe so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga. Priporočamo, da naslednja navodila upoštevate tudi v primeru lastnega prevzema pri nas.

V kolikor sumite, da je bilo naročeno blago med dostavo poškodovano pred prevzemom , prejeto blago preglejte takoj ob prisotnosti  dostavljalca, napišite zapisnik o poškodbi in o tem obvestite prodajalca. V primeru, da artikel ni delujoč, se morate z računom in garancijskim listom obrniti na pristojni servis ali do prodajalca. Mehanske poškodbe na produktu, niso predmet reklamacije.

 

Plačilo

Ponudnik izda predračun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR ponudnika. Po izplačilu in prejemu blaga uporabnik z strani ponudnika prejme končni račun, ki je enak predhodni ponudbi.

Vsaka ponudba ima naveden časovni rok plačila in je veljavna v podanem časovnem obdobju, ki izhaja iz ponudbe. V primeru časovne zakasnitve z strani uporabnika, ponudnik ni dolžan izdobaviti blago iz ponudbe in uporabniku vrne že plačani znesek.

 

Dobavni rok in montaža naprave

Vsi izdelki imajo različen dobavni rok, ki je odvisen od dobaviteljev, nekatere produkte pa ima ponudnik na zalogi. Za vse izdelke vas bomo dobavni rok obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
V primeru neizdobave naročenega produkta se kupcu uredi:
- vračilo vplačanega denarja
- podjetje omogoči dobavo boljšega aparata BREZ DOPLAČILA
- podjetje omogoči dobavo podobnega aparata z dobropisom

Uporabniku se lahko opravi celotna storitev »na ključ«. Dobava željene naprave z priklopom in montažo sistema. Omenjena storitev je vidno označena in obračunana na ponudbi, ki jo je dostavil ponudnik.

 

Garancija

Vsi artikli v naši ponudbi imajo najmanj 24 mesecev garancije ali več, razen če je na garancijskem listu določeno drugače. Garancija velja ravno tako tudi na izvedbo priklopitve, montaže naprave v primeru, da je uporabnik naročil omenjeno storitev pri ponudniku. Garancijo na brezhibno delovanje z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov zagotavlja s strani proizvajalca pooblaščeni serviser na območju Republike Slovenije. Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz  izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec. Proizvajalec ali prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe izroči potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo v slovenskem jeziku in seznam pooblaščenih servisov na celotnem območju Republike Slovenije. Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu. Nestrokovna uporaba ali neznanje uporabe naprave ni razlog za uveljavitev brezplačne  garancije in se smatra kot servis z doplačilom. Po preteku garancijskega roka je proizvajalec dolžan potrošniku zagotavljati vzdrževanje in nadomestne dele. Garancijski list mora vsebovati ime podjetja in sedež proizvajalca, podatke, ki identificirajo blago in trajanje garancijskega roka. Serviser je dolžan takoj sprejeti blago v popravilo in napako odpraviti  najkasnejšem možnem času v skladu z pristojno zakonodajo, ki ureja omenjeno poglavje. Če proizvajalec napake oziroma pomanjkljivosti v predvidenem roku ne odpravi, je dolžan potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Garancijo lahko kupec uveljavlja s priloženim garancijskim listom in z računom prodajalca. Garancija ne velja v primeru posega nepooblaščene tretje osebe.


Odškodnina

Podjetje Oprema center d.o.o bo v primeru tako imenovanega »sovražnega nakupa«, opravljenega s strani konkurence, torej podjetja, ki se ukvarja z podobno dejavnostjo, v primeru oškodovanja, blatenja dobrega imena in drugih zlorab proti takšni ali povezani pravni osebi kot tudi fizični stranki z namenom oškodovanja podjetja pravno ukrepalo na pristojnem okrajnem sodišču v Ljubljani.

 

Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo omenjene spletne strani. 
Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

Cene izdelkov in ponudba produktov predstavljene na spletni strani se spreminjajo, glede na akcijo ali razpoložljivo stanje proizvajalcev, ki nam dostavljajo izbrane izdelke.

Za izvedbo kvalitetnega nakupa po želji in zahtevi kupca je priporočljiv obisk razstavnega salona ponudnika, kjer so nekateri modeli razstavljeni, za vse prodajne modele pa je na voljo kataloško, slikovno in ostala predstavitev, poleg strokovne razlage in pojasnila glede na celotno izvedbo del in montaže, ter  uporabnosti izbrane naprave.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, podatkov, slik ipd., objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. 
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (e-mail, geslo).

Uporabnik / kupec s plačilom ponudbe potrjuje, da je seznanjen in soglaša z vsemi določbami Splošnih pogojev.